استفاده از ظرفیت دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان در برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان

 استفاده از ظرفیت دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان در برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان

تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: طی این نشست آئین نامه و تبلیغات فضای مجازی در اختیار مسئول دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان قرار داده شد تا با استفاده از ظرفیت های خود، ما را در امر اطلاع رسانی دقیق نحوه برگزاری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متآن یاری کند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: صبح امروز ۱۷ آبان ماه نشست تعاملی و هم افزایی ستاد فهمای جنوب کرمان با حجت الاسلام نیک نفس مسئول دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان برگزار شد.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان در تشریح این نشست، بیان کرد: از آنجایی که اجرای هر چه بهتر پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان از اولویت های این ستاد است به همین منظور این نشست تعاملی برگزار شد.


وی ابراز کرد: طی این نشست، آئین نامه و تبلیغات فضای مجازی در اختیار مسئول دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان قرار داده شد تا این نهاد با استفاده از ظرفیت های موجود خود، ما را در امر اطلاع رسانی دقیق نحوه برگزاری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان یاری کند.


خوبی زاده ادامه داد: همچنین مقرر شد تا علاوه بر اطلاع رسانی در فضای مجازی، از ظرفیت موسسات قرآنی تحت نظارت این دفتر نیز برای حضور قرآن آموزان در این مسابقات قرآنی استفاده شود.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان اظهار کرد: تلاش ما این است که استعدادهای قرآنی جنوب کرمان با شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان شناسایی شده و بتوانند با راه یابی به مرحله کشوری و کسب رتبه برتر، برای جنوب کرمان افتخار آفرینی کنند.


وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات ستاد فهمای جنوب کرمان به منظور تشویق و ترغیب فعالان قرآنی برای حضور در این مسابقات، استفاده از ظرفیت رابطین فهمای شهرستان ها است تا با اطلاع رسانی دقیق زمینه حضور پررنگ فعالان قرآنی مساجد منطقه را فراهم کنند.


خوبی زاده در خاتمه با مهم برشمردن ترویج معارف قرآن کریم، تاکید کرد: برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان فرصتی برای ترویج معارف قرآن کریم است و این ستاد تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم انجام می دهد.

 
مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان در خاتمه یادآور شد: نشست شورای اداری ستاد فهمای جنوب کرمان نیز با محوریت مسابقات قرآنی مدها متان برگزار شد.

پایان پیام/ 586